- Επιλέξτε τα είδη που επιθυμείτε και προχωρήστε στο Check out, η σελίδα δεν απαιτεί να κάνετε log in, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης.
- Συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τα στοιχεία παράδοσης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιοδήποτε πρόβλημα στην παράδοση προκληθεί από εσφαλμένα στοιχεία.
- Εάν είστε επισκέπτης και μένετε σε κάποιο κατάλυμα, μπορούμε να παραδώσουμε τα πράγματα πριν την άφιξη σας μόνο αν έχουμε την συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του καταλύματος.
- Επιλέξτε το σωστό τρόπο παράδοσης.
Σε περίπτωση που επιλέξετε την παράδοση πριν την άφιξη σας η παραγγελία σας πρέπει να ολοκληρωθεί τουλάχιστον πριν τις 15:00 την ημέρα της άφιξης σας.
Σε περίπτωση που επιλέξετε την παράδοση στην κατοικία σας ή εφόσον είστε ήδη διακοπές, βεβαιωθείτε ότι θα επιλέξετε το σωστό time slot.
Τέλος επιλέξτε παραλαβή από κάποιο από τα καταστήματα μας που σας βολεύει.
- Σε περίπτωση που επιλέξετε την παράδοση με κάποιο time slot, επιλέξτε από τις 08:30 έως 15:30 καθημερινά. Αν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μετά τις 15:00 τότε επιλέξτε ένα time slot από την επόμενη ημέρα. Αν λόγο δικής σας υπαιτιότητας δεν μπορέσουμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας στο time slot που επιλέξατε τότε θα υπάρξει χρέωση την επόμενη φορά που θα προσπαθήσουμε να παραδώσουμε.
- Η κάρτα σας θα χρεωθεί τη στιγμή της παραγγελίας. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε μετρητά στον οδηγό ή το κατάστημα αν παραλάβετε από εκεί την παραγγελία σας.
- Αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο προϊόν που επιθυμείτε, γράψτε το στα σχόλια και αν το βρούμε θα σας το φέρουμε προσθέτοντας το στο λογαριασμό σας.
- Αν επιθυμείτε τα ψώνια σας να παραδοθούν σε πλαστικές σακούλες, τότε γράψτε το στα σχόλια. Θα χρεωθείτε εννέα λεπτά περιβαλλοντικό τέλος για κάθε σακούλα. Κατά κανόνα όλες οι παραγγελίες μας θα παραδίδονται σε επαναχρησιμοποιούμενα κιβώτια τα οποία πρέπει να αδειάσουν και να επιστραφούν κατά την παράδοση.
- Για παραδώσεις σε σκάφη, εναλλακτικά μπορείτε να κατεβάσετε και να συμπληρώσετε τη λίστα μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email με την παραγγελία σας.
- Στην σπάνια περίπτωση κατά την οποία κάτι δεν έχουμε διαθεσιμότητα σε κάποιο προϊόν το οποίο έχετε παραγγείλει θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να δούμε αν σας ενδιαφέρει κάποια από τις εναλλακτικές τις οποίες θα σας προτείνουμε. Αν δεν επιθυμείτε να αντικατασταθεί το προϊόν με κάποιο άλλο τότε τα χρήματα για το συγκεκριμένο προϊόν θα σας επιστραφούν.
- Δεν είναι υποχρέωση του προσωπικού μας να τακτοποιήσει τα προϊόντα στον χώρο παράδοσης. Τα προϊόντα θα αφεθούν σε ένα συγκεκριμένο σημείο το οποίο εσείς θα υποδείξετε κατά την παράδοση.
- Χρεώσεις παράδοσης:
- Δεν υπάρχει χρέωση για Arrival day delivery
- Για On resort delivery δεν υπάρχει χρέωση για παραγγελίες πάνω από 50 Ευρώ. Για παραγγελίες κάτω από 50 Ευρώ, υπάρχει χρέωση 5 Ευρώ.
- ΔεχόμαστεVisa, Master Card καιMaestro